Profesorica Muzičke akademije UNSA Amila Ramović sudjelovala na konferenciji EPARM u Ljubljani
Profesorica Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu Amila Ramović boravila je u Ljubljani od 19 do 22. marta 2024. godine te sudjelovala u radu konferencije AEC-a European Platform for Artistic Research in Music (EPARM) 2024 čiji je domaćin bila Muzička akademije Univerziteta u Ljubljani.
The European Platform for Artistic Research in Music (EPARM) je inicijativa European Association of Conservatoires (AEC), koja je kreirana s ciljem da postane skup resursa za umjetnička istraživanja u specifičnom kontekstu visokog obrazovanja u muzici, te da ponudi razmjenu znanja i rezultata, promicanje i razvijanje diskursa vezanog za umjetnička istraživanja. Te inkubaciju novih ideja i umrežavanje članica AEC koje provode umjetničko istraživanje u muzici.
Prof. Ramović je intervencijom na temu „Towards a Contextualised Artistic Practice: The Experience of the Academy of Music in the Post-war Sarajevo“ predstavila dio vlastitih istraživanja te otvorila razgovore o značaju konteksta u sagledavanju umjetnosti u društvu koji se može studirati na primjeru radikalnih situacija kakvo je bilo opkoljeno Sarajevo. Ovom prilikom prof. Ramović je predstavila i aktivnosti Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu kao jedine ustanove u Bosni i Hercegovini koja provodi umjetnička istraživanja kroz doktorski studij u muzici.
Amila Ramović je muzikologinja i kustosica iz Sarajeva. Vanredna je profesorica Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu, gdje od 2020. godine obnaša dužnost prodekanese za međunarodnu saradnju, a od 2021. i sekretarke doktorskog studija. Od 1999. godine je članica, a od 2018. predsjednica Muzikološkog društva FBiH. U kustoskoj praksi usmjerava se na interdisciplinarno djelovanje na polju savremene umjetnosti. Karijeru je započela kao dio tima Muzeja savremene umjetnosti Ars Aevi Sarajevo (2000) i kasnije kao njegova izvršna direktorica (2005-2017). Organizirala je desetine izložbi i projekata iz oblasti savremene umjetnosti i bila kustosica izložbi u BiH i inostranstvu, među njima samostalne izložbe Brace Dimitrijevića na Venecijanskom bijenalu (2009). U 2013-2014 bila je umjetnička rukovoditeljica programa Sarajevo Sonic Studio u saradnji s kompozitorima Heinerom Goebbelsom, Philippeom Manouryjem, Peterom Ablingerom i Vinkom Globokarom. Bila je izvršna direktorica Sarajevo Chamber Music Festivala (2012-2017), realiziranog u saradnji između sarajevske Muzičke akademije i Manhattan String Quarteta. Godine 2019. dodijeljeno joj je priznanje Honorary Fellow of Plymouth College of Art, a 2022. godine godišnja nagrada AMUS-a za muzikologiju i muzičku publicistiku “Vlado Milošević”.