Održan sastanak o temi “Unapređenje kvaliteta i priprema za proces akreditacije nastavničkih studijskih programa“
U organizaciji Ministarstva za nauku, visoko obrazovanje i mlade Kantona Sarajevo i Univerziteta u Sarajevu, 12. 04. 2022. godine u svečanoj sali Univerziteta u Sarajevu, održan je konsultativni, radni sastanak o temi “Unapređenje kvaliteta i priprema za proces akreditacije nastavničkih studijskih programa“, a u okviru implementacije projekta TABLA. Cilj sastanka bio je ojačati proces unapređenja kvaliteta obrazovanja, a posebno kvaliteta nastavničkih programa, i to kroz razmjenu iskustava i stvaranje „zajedničke platforme" koja će olakšati i fasilitirati kompleksni proces akreditacije. Sastanku su prisustvovali: prof. dr. Aleksandra Nikolić, ministrica, prof. dr. Dušanka Bošković, prorektorica za kvalitet, prof. dr. Dženana Husremović, prorektorica za nastavu i studentska pitanja, prof. dr. Enita Nakaš, prorekorica za međunarodnu saradnju, prof. dr. Lamija Tanović, Fond Obrazovanje u akciji, prof. dr. Luciana Boban, Sveučilište u Mostaru, Jill Jarvi, Save the Children, prodekani za nastavu sa organizacionih jedinica UNSA sa nastavničkim usmjerenjima kao i rukovoditelji odsjeka i službi za nastavu.
Na sastanku su prezentirani rezultati implementacije projekta, u okviru kojeg je kreirano niz veoma kvalitetnih dokumenata, te su prikupljena i iskustva sa univerziteta iz drugih kantona koji su napravili napredak u ovoj oblasti.
Opće obrazovne aktivnosti u Bosni i Hercegovini (TABLA) trogodišnji je projekt koji finansira Agencija Sjedinjenih Država za međunarodni razvoj (USAID), a provodi Save the Children. Projekat TABLA radi u bliskoj saradnji sa vladinim akterima i obrazovnim vlastima u Kantonu Sarajevo i Hercegovačko-neretvanskom kantonu u Federaciji Bosne i Hercegovine i Republici Srpskoj. Opća svrha TABLA -e je poboljšati ishode učenika u BiH iz kritičkog mišljenja i STEAM-a (nauka, tehnologija, inženjerstvo, umjetnost i matematika), te povećati kapacitete nastavnika za uključivanje 4K -a (kritičko mišljenje, kreativnost, saradnja i komunikacija) i primijeniti znanje o STEAM -u u razrednoj nastavi.