Studenti Odsjeka za grafički dizajn Akademije likovnih umjetnosti kreirali globalnu digitalnu platformu Creative Quarantine
Uslijed pandemije Corona virusa COVID-19, studenti Odsjeka za grafički dizajn Akademije likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu i organizatori Pop Up Festivala u Sarajevu, pod mentorstvom prof. Bojana Hadžihalilovića i doc. Sandra Drinovca, odlučili su kreirati globalnu digitalnu platformu Creative Quarantine koja ima za cilj podizanje svijesti javnosti o prevenciji širenja virusa putem dizajna, vizualnih komunikacija i umjetničkih radova, sa motivirajućim globalnim porukama.
Radni tim CQ čine studenti prvog i drugog ciklusa studija; Danijela Obajdin, Nirvana Žiško, Ahmet Prošić, Armin Ćosić i Haris Adžem. Prve radove za platformu su kreirali upravo studenti grafičkog dizajna uz podršku mentora na odsjeku. Nakon manje od mjesec dana Creative Quarantine platforma ima više od 100 radova od mladih dizajnera iz 13 zemalja svijeta i nastavlja da raste i da se širi kroz kreativno učešće mladih dizajnera iz cijelog svijeta.
Platforma ima za cilj okupiti kreativce iz cijelog svijeta na jednom mjestu kako bi međusobno komunicirali i poticali jedni druge na stalno kreativno izražavanje u periodu izolacije.
Pod sloganom OSTANI KUĆI I BUDI KREATIVAN / STAY AT HOME & BE CREATIVE, pozvani su svi kreativci (afirmisani i neafirmisani umjetnici i dizajneri) da kreiraju svoje umjetničke i dizajnerske radove, plakate, animacije, karikature, stripove, ilustracije, grafike, fotografije i/li video-zapise u formatima 4:5 (8:10), 1:1 (square) i 16:9 (HD), te iste pošalju na: cq.world.team@gmail.com sa imenom fajla Ime_Prezime_Država_Grad.
Radovi se mogu pogledati i kontinuirano će biti objavljeni na:
- Instagram profilu: www.instagram.com/cq.world (@cq.world),
- Facebook stranici: www.facebook.com/CreativeQuarantineWorld,
- web stranici www.popup.ba/cqworld
uz hashtagove: #CQWorld #CQ2020 #CreativeQuarantine #KreativniKaranten #OstaniKući #StayAtHome.
Platforma Creative Quarantine ima za cilj dijeljenje kreativnih ideja i poticaj drugima na kreativno izražavanje u periodu izolacije koja je nužna za prevenciju širenja virusa.