Koncertom Odsjeka za kompoziciju Muzičke akademije UNSA zaokružen festival “Dani umjetnosti UNSA”
Festival “Dani umjetnosti UNSA” završen je koncertom Odsjeka za kompoziciju Muzičke akademije UNSA koji je održan u Domu Oružanih snaga BiH. Na programu su se našle kompozicije Roka Đuzela, Moamera Balihodžića, Rijada Kaniže, Mirze Gološa, Azura Kasapovića, Hanan Hadžajlić, Đorđa Jovančića i Ališera Sijarića.
Roko Đuzel se predstavio izvedbom svoje kompozicije “V” za multipercussion i traku (2021), a na koncertu je premijerno izvedeno i njegovo djelo “Valkyrie Eleison” za alt flautu, violončelo, multipercussion, Arturia Minibrute2 i Valhalla delay (2021) koje su interpretirali Lamija Hasković (Arturia Minibrute2), Hana Hamza (violončelo), Sonja Međugorac (flauta), Davor Maraus (multipercussion) i Roko Đuzel (Valhalla delay).
Moamer Balihodžić svirao je svoje djelo “ĆIRO” za usnu harmoniku i efekte (2015), a pijanista i kompozitor Mirza Gološ interpretirao je “SYNC To BUG” za klavir i traku (2020), čiji je autor.
Ovom prilikom su prvi put izvedena dva djela Rijada Kaniže, “Beatsie” za (ozvučene) flautu i klarinet (2021) u interpretaciji Sonje Međugorac (flauta) i Armina Smrike (klarinet), dok su “How did Anton Webern die? A Groove Story.” za (ozvučene) flautu, klavir i dvije violine (2022) publici predstavili Sonja Međugorac (flauta), Dino Rešidbegović (klavir), Merima Kamber Oručević (violina) i Sara Barbara Bilela (violina).
Hanan Hadžajlić je praizvela svoju kompoziciju “Koh-i-Noor” za ozvučenu flautu i traku (2022).
Violončelistica Belma Alić premijerno je izvela “Perpetual Possibility” za violončelo (2020) Azura Kasapovića, dok su djelo Đorđa Jovančiča “Fragment u vremenu” za flautu i klavir (2012) svirale Hanan Hadžajlić (flauta) i Esma Babić (klavir).
Koncert je zaokružen nastupom Belme Alić koja će interpretirala “Die Zeit ist SAND nu(h)R” za violončelo (2005) Ališera Sijarića.
Fotografije: Ismar Žalica