Promišljanja „nove” stvarnosti u videoradovima studenata Akademije likovnih umjetnosti
Sredinom marta 2020. godine, uslijed vanrednih okolnosti uzrokovanih pojavom koronavirusa (COVID-19), preporuka i naredbi nadležnih tijela o mjerama zaštite, uključujući i one o smanjenju kretanja u javnom prostoru te neophodnom održavanju fizičke distance, obustavljanjem nastave u učionicama, radionicama i ateljeima Akademije likovnih umjetnosti, odnosno njenim izmještanjem u online prostor, studenti i studentice Akademije su se suočili sa sasvim novim izazovima.
Uzimajući u obzir mogućnosti i značaj umjetničkog promišljanja ličnih i kolektivnih, tj. zajedničkih iskustava koja nas povezuju, kako intime i ličnog prostora tako i društvenih okolnosti i vrijednosti koje dijelimo sa drugima, studenti i studentice Akademije su, u okviru online nastave na predmetu Uvod u vremenski zasnovanu multimedijalnu kreaciju II pozvani na kritičko promišljanje stvarnosti, odnosno da na kreativan način, kroz formu umjetničkog videa, reagiraju na kontekst u kojem žive, uče i stvaraju. Jedan od zahtjeva je bio da svi videoradovi trebaju biti snimljeni i u potpunosti producirani u privatnom prostoru u kojem studenti i studentice trenutno borave, sa ličnim sredstvima za rad koja imaju u svom prostoru.
Pod mentorstvom van. prof. dr. Adle Isanović i as. Nedima Šećeragića videoradove su kreirali studenti/ce druge godine Akademije likovnih umjetnosti: Elma Nukić, Emina Numanović, Anja Stergar, Sergej Mačar (sa odsjeka Grafički dizajn), Dženan Ćosić, Rijad Dacić, Lamija Idrizbegović, Irma Jukić, Manuela Kujundžić (sa odsjeka Produkt dizajn), Amer Čaplja, Dženan Berberović (sa odsjeka Grafika), Dario Jurenić, Adna Turulja i Merjem Duraković (sa Nastavničkog odsjeka).
Informacije o radovima možete vidjeti u galeriji slika, a na sljedećim linkovima i pogledati neke od videoradova.
Linkovi na videoradove:
Emina Numanović: https://youtu.be/9MR_gAvFiE0
Rijad Dacić: https://youtu.be/eKTBYyA5mQQ
Anja Stergar: https://youtu.be/HaZERJSQfEQ
Sergej Mačar: https://youtu.be/zMAWrejsqu8