Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Rektorata i podorganizacionih jedinica Univerziteta u Sarajevu
Upravni odbor Univerziteta u Sarajevu je na 41. redovnoj sjednici održanoj 13. 10. 2025. godine donio Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Rektorata i podorganizacionih jedinica Univerziteta u Sarajevu.
Pravilnikom o organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Rektorata i podorganizacionih jedinica Univerziteta u Sarajevu bliže se uređuju: unutrašnja organizacija Rektorata i podorganizacionih jedinica Univerziteta, načela rada i poslovna politika Univerziteta u Sarajevu, odnosno Rektorata, rukovodeće funkcije, sistematizacija radnih mjesta sa posebnim uvjetima za obavljanje poslova i zadataka i opisom poslova koji se obavljaju kao i posebnim uvjetima koje radnici trebaju ispunjavati za obavljanje poslova na radnom mjestu te brojem izvršilaca, kao i druga pitanja od važnosti za rad i funkcionisanje Rektorata.
Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje da važi Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Rektorata i podorganizacionih jedinica Univerziteta, broj: 02-106/19 od 28. 11. 2019. godine, Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Rektorata i podorganizacionih jedinica Univerziteta u Sarajevu, broj: 02-14-3-1/21 od 22. 04. 2021. godine (prečišćeni tekst) i Izmjene i dopune Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Rektorata i podorganizacionih jedinica Univerziteta u Sarajevu, broj: 02-11-7-1/25 od 28. 04. 2025. godine.
Datum objavljivanja 24. 10. 2025. godine.