Studentice Nastavničkog odsjeka Akademije likovnih umjetnosti UNSA realizirale brojne vannastavne aktivnosti pod mentorstvom doc. mr. Nele Hasanbegović
Studentice Nastavničkog odsjeka Akademije likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu, realizirale su vannastavne aktivnosti u okviru redovnih nastavnih aktivnosti na predmetima Metodika nastave likovne umjetnosti i likovne kulture IV i Metodika nastave likovne umjetnosti i likovne kulture – metodički praktikum II pod mentorstvom doc. mr Nele Hasanbegović.
- Studentica Azra Smajić realizirala je likovno-edukativnu radionicu „Slikarska čarolija kulturnog naslijeđa“ s učenicima/učenicama devetog razreda, koja je podrazumijevala posjetu Bošnjačkom institutu. Prilikom posjete učenici i učenice imali/e su priliku vidjeti stalnu postavku umjetničkih djela renomiranih bosanskohercegovačkih umjetnika/umjetnica, te generalno upoznati s kulturnim značajem i sadržajem Bošnjačkog instituta. Cilj provedene aktivnosti temeljio se na poticaju učenika i učenica na istraživanje slikarskog medija, te likovni izražaj uz upotrebu stilskih karakteristika bosanskohercegovačkih umjetnika/umjetnica;
- Studentica Larisa Kadić realizirala je vannastavnu aktivnost s učenicima/učenicama devetog razreda, koja je podrazumijevala posjetu Zemaljskog muzeja BiH u trajanju od jednog nastavnog časa. Cilj ove aktivnosti bio je potaknuti učenike/učenice da kritički promišljaju o svojoj kulturnoj baštini, razvijaju svoju kreativnost i sposobnost analize umjetničkih djela. Tokom posjete, imali/e su priliku direktno se susresti s izloženim artefaktima, s posebnim naglaskom na trodimenzionalne predmete i skulpture. Drugi dio aktivnosti trebao se nastaviti u učionici Likovne kulture, gdje je planirano da se učenici upoznaju s novim materijalom, polimernom glinom, od koje bi pravili stilizirane verzije artefakata iz Muzeja, koji su ostavili najveći utisak na njih.
- Studentica Mija Vučić održala je izvannastavnu aktivnost pod nazivom “Kostimirano pero na daskama” u prostorijama Muzeja književnosti i pozorišne umjetnosti BiH, u kojoj su učestvovali učenici/učenice devetog razreda. Cilj se ogledao u korelaciji likovne i književne umjetnosti, gdje učenici/učenice uče o umjetnosti općenito, o njezinoj sveobuhvatnoj prisutnosti među nama, te kreativnim mogućnostima izražavanja. Učenici/učenice su obišli dio posvećen kazališnoj umjetnosti, te odabrani dio o književnoj umjetnosti, nakon čega su unutar muzejskog dvorišta razgovarali o bosanskohercegovačkom pozorištu, sa fokusom na likovni izražaj, odnosno, izradu scenografije i kostimografije. Nakon toga, aktivnost se nastavila kroz praktični rad i realizaciju scenografije, likova - lutkica i kostimografije.
Ovom prilikom upućujemo riječi zahvale Bošnjačkom institutu, Zemaljskom muzeju Bosne i Hercegovine, Muzeju književnosti i pozorišne umjetnosti Bosne i Hercegovine, učenicima i učenicama, te profesoru Muši Šahmanu s predmeta Likovna kultura i Upravi JU OŠ “Safvet-beg Bašagić”, na dobrodošlici, izdvojenom vremenu i pruženoj mogućnosti da studentice provedu svoje planove vannastavnih aktivnosti.