Monitoring posjeta u okviru Erasmus+ projekta IQPharm
U kontekstu kontinuiranog praćenja aktivnosti Erasmus+ CBHE projekata, Izvršna agencije za obrazovanje i audiovizuelnu kulturu Evropske unije (EACEA) provodi redovne posjete i nadzor implementacije projekata koje finansira Evropska komisija. U utorak 4. aprila 2023. godine obavljena je monitoring posjeta Univerzitetu u Sarajevu u cilju evaluacije realizacije i održivosti Erasmus+ projekta pod nazivom "Innovating quality assessment tools for pharmacy studies in Bosnia and Herzegovina“ (IQPharm).
Predstavnici Izvršne agencije za obrazovanje i audiovizuelnu kulturu Evropske unije stručnjakinja za monitoring gospođa Simona Nanescu i gospodin Eduardo Luceno Carracedo održali su sastanak sa rektorom Univerziteta u Sarajevu prof. dr. Rifatom Škrijeljom, prorektorima prof. dr. Mirzom Dautbašićem i prof. dr. Dušankom Bošković, gospodinom Suadom Muhibićem, direktorom Nacionalnog Erasmus+ ureda u BiH, te dr. Lejlom Dizdarević, predstavnicom Centra za istraživanje i razvoj UNSA.
Jedan od glavnih razloga ove posjete bio je upoznavanje sa ciljevima i dosadašnjim rezultatima, kao i sa uključenim institucijama i partnerima u projektu.
U okviru navedene monitoring posjete, predstavnici Izvršne agencije za obrazovanje i audiovizuelnu kulturu Evropske unije susreli su se sa članovima Tima projekta IQpharm na Farmaceutskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu gdje su im prezentirani detalji i sve poduzete aktivnosti u sklopu IQPharm projekta.
Farmaceutski fakultet Univerziteta u Sarajevu koordinira i provodi projekat IQPharm u ime Univerziteta u Sarajevu. U okviru projekta planirana je zajednička saradnja četiriju farmaceutskih fakulteta iz Bosne i Hercegovine (Univerzitet u Sarajevu, Univerzitet u Banjoj Luci, Univerzitet u Tuzli, Sveučilište u Mostaru) sa farmaceutskim fakultetima u Hrvatskoj (Sveučilište u Splitu), Srbiji (Univerzitet u Novom Sadu), Italiji (Univerzitet Chieti-Pescara) i Irskoj (Univerzitet u Dablinu). Tokom trajanja projekta učesnici će zajednički raditi na modernizaciji izvođenja nastave za studente farmacije ali i na povećanju istraživačkog potencijala na javnim univerzitetima u BiH koji imaju studij farmacije.
Glavni ciljevi projekta obuhvataju razvoj profesionalnih i pedagoških kompetencija akademskog osoblja za interaktivniji i praktičniji pristup nastavi u skladu s najboljom praksom i iskustvima partnera iz EU, kao i modernizaciju postojećih nastavnih planova i programa kroz implementaciju novih modela i pristupa, te aktivno uključivanje partnera iz realnog sektora. Nadalje, cilj je poboljšati nastavu kroz uvođenje testova retencije znanja (Knowledge Retention Evaluation Framework, KREF) i objektivno strukturiranog kliničkog ispitivanja (Objective structured clinical examination, OSCE), te usavršavanje edukatora u području stručne prakse (Experiential Education, EE) i razvoj platforme (EE-platform) za upravljanje i administraciju pohađanja stručne prakse za studente farmacije.