KONKURS za upis studenata na TREĆI CIKLUS STUDIJA - INTERDISCIPLINARNI DOKTORSKI STUDIJ "SAVREMENI TOKOVI PREDŠKOLSKOG I OSNOVNOŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA" na Pedagoškom fakultetu u studijskoj 2021/2022.godini
UNIVERZITET U SARAJEVU - PEDAGOŠKI FAKULTET
Na osnovu člana 83. Zakona o visokom obrazovanju („Službene novine Kantona Sarajevo“ 33/17, 35/20, 40/20 i 39/21), člana 21. Pravila studiranja za treći (III) ciklus studija na Univerzitetu u Sarajevu, Odluke Senata Univerziteta o saglasnosti na Nastavni plan i program trećeg ciklusa interdiciplinarnog doktorskog studija Savremeni tokovi predškolskog i osnovnoškolskog odgoja i obrazovanja na Pedagoškom fakultetu Sarajevo broj: 01-5051/17 od 19. 07. 2017, Odluke Senata Univerziteta u Sarajevu o saglasnosti za raspisivanje javnog konkursa broj: 01-17-87/21 od 27.10.2021. godine, Saglasnosti Ministarstva za nauku, visoko obrazovanje i mlade Kantona Sarajevo za raspisivanje konkursa broj: 27/03-34-40151/21 od 10.11.2021. godine, Univerzitet u Sarajevu - Pedagoški fakultet Sarajevo, objavljuje
K O N K U R S
Za upis studenata na TREĆI CIKLUS STUDIJA
INTERDISCIPLINARNI DOKTORSKI STUDIJ
SAVREMENI TOKOVI PREDŠKOLSKOG I OSNOVNOŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA
na Pedagoškom fakultetu Sarajevo u studijskoj 2021/2022.godini
I
Konkurs se raspisuje za upis studenata na treći ciklus studija Interdiciplinarni doktorski studij Savremeni tokovi predškolskog i osnovnoškolskog odgoja i obrazovanja za slijedeće oblasti:
MODUL A: Rani odgoj i savremeni problemi razvoja predškolskog odgoja,
MODUL B: Kurikulum savremene škole,
MODUL C: Škola u koncepciji inkluzivnog odgoja i obrazovanja,
MODUL D: Rukovođenje, upravljanje i evaluacija u institucijama odgoja i obrazovanja
MODUL E: Metodike nastavnih predmeta u razrednoj nastavi :
E1: Metodika bosanskog, hrvatskog, srpskog jezika i književnosti
E2: Metodika matematike
E3: Metodika prirode i društva
E4: Metodika muzičke kulture
E5: Metodika likovne kulture
E6: Metodika tehničkog odgoja sa informatikom
E7: Metodika tjelesne kulture
E8: Metodika kulture življenja