Grupa autora sa Univerziteta u Sarajevu objavila je rad u jednom od najznačajnijih časopisa iz oblasti veterinarske anatomije "Anatomia Histologia Embryologia"

Grupa autora sa Univerziteta u Sarajevu objavila je rad u jednom od najznačajnijih časopisa iz oblasti veterinarske anatomije "Anatomia Histologia Embryologia"

Kao rezultat naučno-istraživačke aktivnosti grupa autora sa Univerziteta u Sarajevu objavila je rad u jednom od najznačajnijih časopisa iz oblasti veterinarske anatomije Anatomia Histologia Embryologia u okviru posebnog izdanja časopisa pod naslovom „Virtual anatomy, histology and embryology in research and education“.

Poseban značaj objavljenog rada Students' performance in teaching neuroanatomy using traditional and technology-based methods predstavlja multidisciplinarna saradnja profesora sa Veterinarskog, Filozofskog i Mašinskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu. Cilj rada bio je istražiti uticaj digitalnih alata na postignuća studenata iz oblasti neuroanatomije te komparirati rezultate sa tradicionalnim nastavnim procesom iz anatomije koji se obavlja na kadaverima.

Korištenje digitalnih alata u nastavnom procesu raširilo se tokom COVID-19 pandemije kao alternativa tradicionalnom nastavnom procesu. Većina takvih alata omogućava trodimenzionalnu vizualizaciju anatomskih preparata uz interaktivniji pristup i veću uključenost studenata. U istraživanju je komparirana primjena 3D modela, videolekcija i 3D printanih modela sa formaliziranim preparatima. Rezultati istraživanja su pokazali da primjena videolekcija i printanih trodimenzionalnih modela daje najbolje rezultate, što može imati implikacije na dalje unapređenje nastavnog procesa na Univerzitetu.

Grupa autora sa Univerziteta u Sarajevu objavila je rad u jednom od najznačajnijih časopisa iz oblasti veterinarske anatomije "Anatomia Histologia Embryologia"