Glas i tijelo u fokusu: masterklase Jorgea Parentea i razvoj novih metodologija u edukaciji glumaca
Akademija scenskih umjetnosti (ASU) Univerziteta u Sarajevu uspješno je realizirala posjetu glumca, reditelja i vokalnog pedagoga Jorgea Parentea iz Pariza, nasljednika metodologije Zygmunta Molika, suosnivača Teatr Laboratorium Jerzyja Grotowskog.
Tokom intenzivne trodnevne edukacije kroz glumački laboratorium u kojem su učestvovali nastavnici glume, glasa i pokreta, kao i studenti III i IV godine te MA studija glume sa Akademije scenskih umjetnosti i Akademije dramske umjetnosti (ADU) Sveučilišta u Zagrebu, istraživala se praktična primjena metodologije Voice and Body_Molik Parente.
Pored uspostavljanja saradnje studenata i nastavnika sa dvije regionalne akademije, rezultati istraživanja će imati direktan uticaj na unapređenje nastavnog procesa na predmetu Glasna I i IV godini studija glume, a kroz integraciju metodologije "Body Alphabet" sa postojećim pedagoškim praksama.
Ovim se doprinosi razvoju novih nastavnih modela u edukaciji glumaca, inovira proces rada i otvaraju dodatne mogućnosti za buduće zajedničke istraživačke projekte, kao i razmjenu znanja u oblasti glasa, tijela i scenskog izraza. Projekt je inicirala i realizirala doc. Alma Ferović Fazlić uz podršku Francuskog instituta u Srbiji i Teatroskop programa, Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke i Federalnog ministarstva kulture i sporta i u saradnji s ASU i umjetničkim organizacijama iMTM Sarajevo i Četveroruka iz Hrvatske, koju vodi rediteljica i vanredna profesorica ADU Zagreb, Marina Petković Liker. Ovim je Akademija scenskih umjetnosti postala prva regionalna institucija do danas, koja je ugostila jednog od trenutno najznačajnih scenskih i vokalnih pedagoga u svijetu.