Održana promocija knjige „Principi prodaje i pregovaranja”
Prva u domaćoj literaturi iz oblasti prodaje i pregovaranja, knjiga predstavlja neizostavno stručno štivo za studente ali i dugogodišnje praktičare prodaje
Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu je 7. juna 2019. godine održana promocija knjige „Principi prodaje i pregovaranja“ autora Selme Kadić-Maglajlić, Nikole Draškovića i Marije Tomašević-Lišanin. Osim autora, prisutnima su se obratili dekanesa Ekonomskog fakulteta prof. dr. Jasmina Selimović, te recenzentica i promotorica prof. dr. Melika Husić-Mehmedović.
Modernog i živopisnog dizajna, knjiga je koncipirana u 13 poglavlja koja obrađuju savremenu prodajnu tematiku. Obogaćena brojnim praktičnim primjerima, ilustracijama i QR kodovima, ovaj univerzitetski udžbenik predstavlja reprezentativan spoj svega bitnog u savremenoj prodajnoj teoriji i modernoj prodajnoj praksi, te uspješno zadovoljava potrebe šire publike, od studenata do menadžera i edukatora u raznim poslovnim oblastima.
„QR kodovi su odista inovacija u udžbenicima i još jedan način da autorima približe ovaj tekst svojim čitaocima i njihovim interesima. Knjiga Principi prodaje i pregovaranja nije samo udžbenik namijenjen studentima već i izvrsno stručno štivo za praktičare prodaje ili jednostavno za sve zainteresirane za ovu bogatu i svakodnevno korisno vještinu“, istakla je prof. dr. Husić-Mehmedović.
Osvrt na knjigu dali su i stručnjaci iz prakse, među kojima izdvajamo izjavu Dijane Marić, voditeljice izvoza bh. kompanije Violeta: „Kompanije mogu da zarade ili izgube milione zahvaljujući ljudima koji rade u prodaji ili nabavci, a razliku čini upravo znanje, razvoj i motivacija. Vrlo informativna, pozitivna i jednostavna za razumijevanje, knjiga Principi prodaje i pregovaranja su živi rezime realnosti prodajnog sektora. Stvaranje dodatne vrijednosti u prodaji i pregovorima kroz win-win strategiju je zaista put dugotrajnih odnosa i uspjeha, na što autori knjige i upućuju.“
Ekonomski fakultet je do sada objavio više od 180 naslova, a ova knjiga predstavlja 32. izdanje iz oblasti marketinga.