Studentica četvrte godine Nastavničkog odsjeka Akademije likovnih umjetnosti UNSA Džejla Salihović realizirala vannastavnu aktivnost "Identitet nakita kroz formu: na dodiru starog i novog"

Studentica Džejla Salihović sa četvrte godine Nastavničkog odsjeka Akademije likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu, realizirala je vannastavnu aktivnost pod nazivom "Identitet nakita kroz formu: na dodiru starog i novog", u okviru redovnih nastavnih aktivnosti na predmetima Metodika nastave likovne umjetnosti i likovne kulture IV i Metodika nastave likovne umjetnosti i likovne kulture - metodički praktikum II pod mentorstvom doc. dr. um Nele Hasanbegović.
Vannastavna aktivnost je zasnovana na različitim periodima u kojima se oslikava pluralitet bosanskohercegovačkog kulturnog identiteta, s fokusom na nakit i njegovu funkciju. Predstavljala je priliku za stjecanje dodatnog znanja o kulturnom naslijeđu Bosne i Hercegovine, te je potaknula kreativnost i likovni izražaj kod učenika/učenica, pružajući im jedinstveno iskustvo istraživanja i stvaranja.
Obilaskom Zemaljskog muzeja i stalne postavke, gdje se čuvaju određeni primjerci nakita iz različitih perioda, učenici/učenice su se upoznali s njihovom umjetničkom vrijednošću, istraživali i analizirali zastupljene ornamente, simbole i njihova značenja. Nakon uvodnog i teorijskog dijela vannastavnog susreta, prešli su na praktičnu likovnu aktivnost, gdje su koristeći se tehnikom dodavanja, kreirali vlastiti nakit, inspirirani simbolima koje su pronašli na već postojećim artefaktima.
Učešće u navedenoj vannastavnoj aktivnosti su uzeli/e učenici i učenice OŠ "Hamdija Kreševljaković", i to u Zemaljskom muzeju Bosne i Hercegovine. Učenici /učenice su bili/bile u pratnji nastavnog osoblja iz dotične škole, odnosno, nastavnika Zekerijaha Nalića s predmeta Likovna kultura.
Ovom prilikom upućujemo riječi zahvale Zemaljskom muzeju Bosne i Hercegovine, učenicima i učenicama, te nastavniku i Upravi JU OŠ "Hamdija Kreševljaković", na dobrodošlici, izdvojenom vremenu i pruženoj mogućnosti da student provede svoj plan vannastavne aktivnosti.