Anur Hadžiomerspahić (1971–2017)
S tugom u srcu obavještavamo vas da je 29. novembra 2017. god. u Sarajevu preminuo naš dragi i uvaženi kolega doc. Anur Hadžiomerspahić.
Akademija likovnih umjetnosti i umjetnička zajednica izgubile su jednog od najoriginalnijih i najproduktivnijih grafičkih dizajnera u BiH, koji je kao dragocjeni član našeg akademskog kolektiva pokazivao ogromnu posvećenost i predanost u radu te nesebično dijelio svoja znanja i bogato iskustvo sa studentima i kolegama.
Komemoracija povodom smrti doc. mr. Anura Hadžiomerspahića bit će održana u ponedeljak u 11:00 sati na Akademiji likovnih umjetnosti.
Sahrana će biti obavljena istog dana u 13:45 sati na Gradskom groblju Bare.
Biografija
Anur Hadžiomerspahić, grafički dizajner, diplomirao je na Evropskom institutu za dizajn IED u Milanu i Akademiji likovnih umjetnosti Brera u Milanu.
Dobitnik je nagrade Epica Winner 2001. u Parizu na festivalu „Epica Awards – Europe’s Creative Awards“ za kampanju „Računaj na mene” Iskraemeco. Učesnik je Centralne izložbe 49. Venecijanskog bijenala 2001. na poziv selektora bijenala Haralda Szeemanna na kojoj se predstavlja sa svojom serijom plakata „Human Condition”. Prvi serijal plakata „Human Condition” izlaže 1996. godine u Milanu, a tu vrstu umjetničkog izraza u kojem koristi medij advertisinga da odašilje socijalno angažirane poruke naziva artvertising.
Izlaže u javnim prostorima, tržnim centrima i supermarketima, a 2009. godine postavlja izložbu u supermarketu COOP u Veneciji za vrijeme šestomjesečnog trajanja Venecijanskog bijenala. Dobitnik je mnogih internacionalnih i nacionalnih priznanja u polju dizajna i advertisinga kao što su: 1998. Golden Drumsticks (Portorož, Golden Drum Advertising Festival of the New Europe), 1998. Golden Light, Specijalna nagrada za najbolju ideju (Portorož, Golden Drum Advertising Festival of the New Europe), 1998. Epica Finalist (Epica Awards – Europe’s Creative Awards), 2000. Epica Finalist (Epica Awards – Europe’s Creative Awards), 2000 Gradn Prix za Art direction (Festival Advertainment – Milano). Anur je bio kreativni direktor Reklamne agencije „Ideologija“ (Kreativni centar „Cardea“).