Studenti master studija Fakulteta za saobraćaj i komunikacije UNSA posjetili su prostorije kompanije BH Telecom

Studenti master studija Fakulteta za saobraćaj i komunikacije UNSA posjetili su prostorije kompanije BH Telecom

Dana 25. decembra 2024. godine, u okviru predmeta Upravljanje odnosima sa korisnicima, studenti master studija Fakulteta za saobraćaj i komunikacije Univerziteta u Sarajevu imali su priliku posjetiti prostorije kompanije BH Telecom. Ovu edukativnu posjetu predvodio je dekan Fakulteta, prof. dr. Amel Kosovac, čime je studentima omogućeno da steknu dragocjena praktična znanja i uvide u savremene telekomunikacione procese i poslovne strategije.

Studente su u prostorijama BH Telecom-a srdačno dočekali Emir Višća, direktor Direkcije za promociju, prodaju i podršku, te Emir Jerlagić, voditelj Odjela za upravljanje korisničkom podrškom. Tokom posjete, studenti su se detaljno upoznali s primjenom CRM (Customer Relationship Management) sistema, koji predstavlja osnovu za unapređenje odnosa s korisnicima i pružanje visokokvalitetne podrške.

Poseban naglasak stavljen je na poslovnu filozofiju BH Telecom-a, koja je usmjerena prema korisnicima i njihovim potrebama. Tokom obilaska Centra za korisničku podršku, studenti su imali priliku direktno svjedočiti kako se odvijaju procesi pružanja podrške rezidencijalnim i poslovnim korisnicima. Kroz razgovor s predstavnicima BH Telecom-a, studenti su dobili dublji uvid u operativne i strateške aspekte telekomunikacionog sektora, što im je omogućilo da povežu teorijska znanja stečena na fakultetu s realnim poslovnim situacijama.

Ova posjeta predstavlja značajan korak u razvoju budućih stručnjaka u oblasti saobraćaja i komunikacija, omogućavajući im da bolje razumiju savremene izazove s kojima se kompanije suočavaju u procesu upravljanja korisničkim iskustvom.

 

Fakultet za saobraćaj i komunikacije ovim putem izražava iskrenu zahvalnost timu BH Telecom-a na toploj dobrodošlici, profesionalnim prezentacijama i spremnosti da podijele svoja znanja i iskustva. Ova saradnja predstavlja primjer dobre prakse u povezivanju akademske zajednice i privrednih subjekata s ciljem unapređenja obrazovanja i razvoja stručnih kadrova.

Posebnu zahvalnost upućujemo dekanu prof. dr. Amelu Kosovcu na inicijativi i nesebičnoj podršci u organizaciji ove vrijedne posjete, koja je studentima pružila dodatnu motivaciju za dalji akademski i profesionalni razvoj.

“Posjeta BH Telecom-u bila je izuzetno korisna za naše studente jer su imali priliku da neposredno vide kako funkcionišu savremeni sistemi podrške korisnicima i kako se implementiraju najsavremeniji CRM alati. Ovakve aktivnosti značajno doprinose jačanju praktičnih znanja naših studenata i predstavljaju važan most između akademskog obrazovanja i stvarnih poslovnih procesa. Zahvaljujemo se BH Telecom-u na otvorenosti i saradnji, koja će zasigurno imati dugoročan pozitivan uticaj na obrazovanje naših studenata.” Izjavio je prof.dr. Amel Kosovac predmetni nastavnik na ovoj disciplini.