UNIVERZITET U SARAJEVU 


Početna
Aktuelno
O Univerzitetu
Fakulteti/Akademije
Propisi
Izvještaji
Nastava i studenti
Nauka i umjetnost
Upravljanje kvalitetom
Međunarodna saradnja
Izdavačka djelatnost
Upute o plagijarizmu
Kontakt
Pretraga
Linkovi
Priznavanje IVK
Javne nabavke
Konkursi / Obavještenja












Učenje slovenačkog jezika



















STUDENTSKI
INFORMACIONI
SISTEM

 


 




Konkurs za istraživača na projektu H2020 iMARECULTURE




Konkurs

za istraživača na projektu H2020 iMARECULTURE



Elektrotehnički fakultet (ETF) Univerziteta u Sarajevu je postao partner Horizont 2020 projekta iMARECULTURE (www.imareculture.eu). Sarajevo Graphics Group sa ETF-a je pozvana u ovaj konzorcij zbog svoje već priznate ekspertize u oblasti interaktivnog digitalnog pripovijedanja, potvrđene u velikom broju domaćih i međunarodnih projekata (http://people.etf.unsa.ba/~srizvic/sgg.htm).
Projekat iMARECULTURE će trajati tri godine i njegov ukupni budžet je oko 2,6 miliona eura. Kroz aktivnosti projekta evropskoj i svjetskoj javnosti omogućit će se da otkrije ljepote objekata kulturnog naslijeđa koji se nalaze pod vodom i do sada su bili pristupačni samo roniocima. Pomoću tehnika virtuelne realnosti posjetiocima interneta će se omogućiti da pogledaju artefakte sa tri izabrane podvodne lokacije: Mazotos na Kipru, Xlendi na Malti i Baiae u Italiji. Mazotos i Xlendi čuvaju ostatke potonulih brodova, a Baiae je podvodni arheološki park u kome se nalaze ostaci čitavog antičkog grada i luke sa zgradama, mozaicima i statuama. U okviru projekta razvit će se dvije edukativne igre: pomorska trgovina u kojoj će igrač prevoziti robu brodovima iz antičkog perioda i doživljavati razne avanture na tom putu, te podvodna arheologija u kojoj će se simulirati proces arheološkog iskopavanja pod vodom. Pored toga, na izabranim lokacijama bit će moguće podvodne ture sa mobilnim aplikacijama proširene stvarnosti, a u Thalassa muzeju na Kipru bit će kreirana postavka sa aplikacijom virtuelne realnosti pomoću koje će posjetioci moći „zaroniti“ i istražiti podvodni arheološki sajt.
U okviru projekta planiran je angažman jednog istraživača sa punim radnim vremenom, koji bi obavljao sljedeće poslove:
-    rukovođenje laboratorijom za interaktivno digitalno pripovijedanje, virtuelnu i proširenu stvarnost,
-    istraživanje novog metoda interaktivnog digitalnog pripovijedanja u okviru interdisciplinarnog tima,
-    učešće u kreiranju edukativnih igara te aplikacija virtuelne i proširene stvarnosti.
Opći uvjeti
-    Master ili stepen diplomiranog inženjera elektrotehnike (predbolonjski sistem studija), prosjek ocjena iznad 8,0 (uvjet za prijem na doktorski studij na ETF-u u Sarajevu)
Posebni uvjeti
-    Poznavanje tehnika virtuelne i proširene stvarnosti
-    Poznavanje tehnika za razvoj kompjuterskih igara
-    Poznavanje osnova grafičkog dizajna
Beneficije
-    Plaćen full-time angažman u laboratoriji od 1. 2. 2017. do 1. 11. 2019. godine
-    Plaćeni troškovi doktorskog studija na ETF-u u Sarajevu
Potrebno dostaviti:
-    CV
-    showreel sa dosadašnjim radovima ili linkove na njih

Rok za prijave:
15 dana (petnaest dana) od dana objavljivanja
Prijave treba slati na e-mail: Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript .



 

 

EnglishBosanski
 
PROVJERA POŠTE
Korisničko ime:
Lozinka:
 
 

VODIČ ZA
BUDUĆE STUDENTE













Strategija ljudskih resursa za istraživače (HRS4R) sa Akcionim planom Univerziteta u Sarajevu






STATUT UNIVERZITETA U SARAJEVU


PRAVILNIK O AKREDITACIJI
VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA
I STUDIJSKIH PROGRAMA








MEVLANA


RINGIDEA
ONLINE MODULI


 


 


---------------------------------------

 

 
Developed and powered by © 2009 Univerzitet u Sarajevu - UTIC