UNIVERZITET U SARAJEVU 


Početna
Aktuelno
O Univerzitetu
Fakulteti/Akademije
Propisi
Izvještaji
Nastava i studenti
Nauka i umjetnost
Međunarodna saradnja
Izdavačka djelatnost
Upute o plagijarizmu
Kontakt
Pretraga
Linkovi
Priznavanje IVK
Javne nabavke
Konkursi / Obavještenja





Učenje slovenačkog jezika


2016 Summer Camp to China





Foreign Language Teaching
International Conference


















STUDENTSKI
INFORMACIONI
SISTEM

 


 




Konkurs za istraživača na projektu H2020 iMARECULTURE




Konkurs

za istraživača na projektu H2020 iMARECULTURE



Elektrotehnički fakultet (ETF) Univerziteta u Sarajevu je postao partner Horizont 2020 projekta iMARECULTURE (www.imareculture.eu). Sarajevo Graphics Group sa ETF-a je pozvana u ovaj konzorcij zbog svoje već priznate ekspertize u oblasti interaktivnog digitalnog pripovijedanja, potvrđene u velikom broju domaćih i međunarodnih projekata (http://people.etf.unsa.ba/~srizvic/sgg.htm).
Projekat iMARECULTURE će trajati tri godine i njegov ukupni budžet je oko 2,6 miliona eura. Kroz aktivnosti projekta evropskoj i svjetskoj javnosti omogućit će se da otkrije ljepote objekata kulturnog naslijeđa koji se nalaze pod vodom i do sada su bili pristupačni samo roniocima. Pomoću tehnika virtuelne realnosti posjetiocima interneta će se omogućiti da pogledaju artefakte sa tri izabrane podvodne lokacije: Mazotos na Kipru, Xlendi na Malti i Baiae u Italiji. Mazotos i Xlendi čuvaju ostatke potonulih brodova, a Baiae je podvodni arheološki park u kome se nalaze ostaci čitavog antičkog grada i luke sa zgradama, mozaicima i statuama. U okviru projekta razvit će se dvije edukativne igre: pomorska trgovina u kojoj će igrač prevoziti robu brodovima iz antičkog perioda i doživljavati razne avanture na tom putu, te podvodna arheologija u kojoj će se simulirati proces arheološkog iskopavanja pod vodom. Pored toga, na izabranim lokacijama bit će moguće podvodne ture sa mobilnim aplikacijama proširene stvarnosti, a u Thalassa muzeju na Kipru bit će kreirana postavka sa aplikacijom virtuelne realnosti pomoću koje će posjetioci moći „zaroniti“ i istražiti podvodni arheološki sajt.
U okviru projekta planiran je angažman jednog istraživača sa punim radnim vremenom, koji bi obavljao sljedeće poslove:
-    rukovođenje laboratorijom za interaktivno digitalno pripovijedanje, virtuelnu i proširenu stvarnost,
-    istraživanje novog metoda interaktivnog digitalnog pripovijedanja u okviru interdisciplinarnog tima,
-    učešće u kreiranju edukativnih igara te aplikacija virtuelne i proširene stvarnosti.
Opći uvjeti
-    Master ili stepen diplomiranog inženjera elektrotehnike (predbolonjski sistem studija), prosjek ocjena iznad 8,0 (uvjet za prijem na doktorski studij na ETF-u u Sarajevu)
Posebni uvjeti
-    Poznavanje tehnika virtuelne i proširene stvarnosti
-    Poznavanje tehnika za razvoj kompjuterskih igara
-    Poznavanje osnova grafičkog dizajna
Beneficije
-    Plaćen full-time angažman u laboratoriji od 1. 2. 2017. do 1. 11. 2019. godine
-    Plaćeni troškovi doktorskog studija na ETF-u u Sarajevu
Potrebno dostaviti:
-    CV
-    showreel sa dosadašnjim radovima ili linkove na njih

Rok za prijave:
15 dana (petnaest dana) od dana objavljivanja
Prijave treba slati na e-mail: Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript .



 

 

EnglishBosanski
 
PROVJERA POŠTE
Korisničko ime:
Lozinka:
 
 










Strategija ljudskih resursa za istraživače (HRS4R) sa Akcionim planom Univerziteta u Sarajevu






STATUT UNIVERZITETA U SARAJEVU


PRAVILNIK O AKREDITACIJI
VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA
I STUDIJSKIH PROGRAMA








MEVLANA


RINGIDEA
ONLINE MODULI


 


 


---------------------------------------

 

 
Developed and powered by © 2009 Univerzitet u Sarajevu - UTIC